Sunday, November 14, 2010

Over a beer

Igår mötte jag upp bästa gänget på folkfyllda Ölcaféet. Jag är extremt glad för mina vänner, för oavsett om vi träffas ofta eller sällan vet vi vart vi har varandra. Vi bara är. Vi skålade, skrattade och pratade om livet. Om framtiden. Det luktar lite konstigt här, sa Basti när det började bli lite för mycket häng på Möllan. Vi gick vidare. När man är 23 år är man någonstans nästan vuxen, men barnasinnet finns kvar. Jag vet inte hur mitt liv kommer att se ut om tio år, men jag vet att det kommer vara bra - riktigt bra.

DMDMDMD

4 comments:

Karla said...

Själv så befann man sig på en av Londons hetaste klubbar och festade hejvilt med både prinsen och Vogue-modeller...släng dig i väggen Möllan! Love London, vill inte hem!

Opazo said...

Men Tuss, du kan ju för tusan inte jämföra Möllan med London. Det är som att jämföra Zlatan med queen Elisabeth...men du får jättegärna komma hem ändå. =)

Moe said...

Jag är i alla fall väldigt avundsjuk! Gillart inlägget

Opazo said...

=)