Monday, February 07, 2011

20 years

4 år yngre än mig, men ändå känns du så nära. Idag fyller du 20 år - min fina lill sis. Jag minns exakt allting som om det vore igår - när du tyckte att sand smakade chokladpudding, hur sur du var över att du fick den sega hästen första gången vi skulle rida och när jag försökte lära dig att dansa balett. Minns du piruetterna, Tuss? Idag håller vi varandra i handen lite varje dag. Jag gör det för att visa hur stolt jag är över att vara din syster och för att visa att du är min klippa - för det är du!

20 år! Sinnes. Kom ihåg att det inte bara är målet som är det viktiga, utan även resan dit...och behöver du någon att hålla handen under färden så kommer jag alltid att finnas där. If you're a bird, I'm a bird, ok? Happy b-day Tuss!

KKKK

1 comment:

Karla said...

Du är fin, tack så mycket för allt! Du förgyller mina dagar. Älskar dig <3